Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi vevőszolgálat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet ékszer webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne a regisztráció vagy a pénztár oldalon találja a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
  • Kedvenc termékek áttekintése és megosztása

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

Házhozszállítás,  MPL  álltal történik a csomagok kézbesítése! Minden rendeléshez INGYENES.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Igen nálunk minden ékszert ingyenesen szállítunk Magyarországon belül.

Minden van raktáron, amit a áruházban látok?

Igen. Minden termékünk egyedi kollekció és raktárról történik a szállítása.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Áraink bruttó árak 0% aam ( kata )

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról számlát kap, papír alapú számlát állítunk ki, amelyet a vásárló  a csomagban talál.

Van a termékekre jótállás?

Igen.Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a Nyomonkövetési oldalon.

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfél-szolgálatunk hívja Önt telefonon.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a GLS Hungary futárszolgálat diszpécserei  ill. a MPL tudnak adni.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban négy fizetési mód közül választhat. Előreutalás banki befizetés,átutalást. Utánvétet, vagy PayPal azonnali bankkártyás fizetést. Vagy OTP simple online bankkártyás fizetéssel lehetséges.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra. Ha rendelkezik bankkártyával javasoljuk a biztonságos és kényelmes OTP simple bankkártyás fizetést.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat PayPal fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk vagy OTP simple rendszerén. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja a rendszer átirányítja majd a kártya adatok megadásával tud fizetni. Majd vissza irányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén. További információ.

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.

Nem kaptam a termékhez garanciajegyet, mit tegyek?

Sok termékünkhöz nem jár külön garanciajegy, ezeknél a számla birtokában érvényesíthető a garancia.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót válaszozta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetésre vagy átutalásra.

Mondhatok véleményt a termékről?

Igen. Rendszerünk 7 napon belül vélemény emlékeztetőt küld. Vagy regisztráljon és írjon véleményt a termékről.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Folyamatosan látogasson el weboldalunkra ahol értesülhet legújabb akcióinkról, illetve Like-olja Facebook oldalunkat ahol egyedi kuponokat osztunk meg! Vagy iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre.